eerste nachtcache

26 april 2014 - Vlissingen, Nederland

Geocache Description:

In Zeeland is het gebruik van "UV" helaas nog steeds zeer beperkt. Elke keer als ik het tegenkom bij een cache vind ik het toch bijzonder om een onzichtbare tekst op te laten lichten. Na t-U-nnel-V-isie (GC3BKFT) is dit weer een nieuwe avontuur! Succes en vooral veel plezier.

Naast de standaard geocaching tools zijn een sterke zaklamp (>200 meter) en UV-lamp noodzakelijk. En goede kennis van je GPS kan ook handig zijn. Verder moet je niet bang zijn in het donker..........You're being Watched!!!

ound it
26/04/2014

Zonder snerty53 zou ik hier niets gekund hebben. Niet de juiste gereedschap en de kennis. Ik heb dus weer veel geleerd, veel meer gereedschaps wensen en veel km gefietst. Bij het eerste rondje op de maandag kwam ik met mijn sportstracker vanuit souburg op ongeveer 10 km terecht, en met het vervolg op zaterdagavond zal ik ook wel weer zoiets hebben afgelegd om weer thuis te komen.
En wat is het toch lekker donker op de Walcherse weggetjes zeker nu de bladeren weer aan de bomen zitten.
Op naar de volgende nachttocht. Hopelijk kan ik dan wat meer zelf en minder meekijken.
bedankt snerty53 voor wijze lessen en de gezelligheid en FarSize voor het leggen natuurlijk. En ook van mij een favo erbij.
Sietesinas

snerty53

Premium Member

1132

[Found it]  Found it
26/04/2014

Afgelopen maandag met Team Sietesinas aan deze cache begonnen. We moesten nog even wachten op de echte donkerte en op de parkeerplaats kwamen 2 Duitse auto's met een berg mensen, Team RA. Zij wilden ook gaan Nacht cachet, deze of Fort de Ruyter. Na een kleine conversatie kozen zij voor het Fort.
WP1 was onze eerste uitdaging, wat we ook deden, deze werd niet gespot ondanks de juiste gereedschappen. We zagen wel wat anders en we hadden geluk met de gevonden info konden we wel verder. Of we wat gemist hadden was een vraag. Op naar het volgende WP, ook hier hadden we de juiste gereedschappen maar het coördinaat voor het volgende WP deed ons twijfelen. Omdat er in de andere logies wat stond over het "pakken van de auto" zijn we ook onze fietsen maar wezen halen en naar het volgende WP gegaan. Hier hadden we een probleem, we vonden wel wat, maar dan.
Allerlei mogelijkheden geprobeerd echter zonder resultaat. Weer thuis ga je alles nog eens overdenken. Omdat je in de buurt woont ga je nog een keer kijken maar vind uiteindelijk niks.
Als de cache de moeite waard is laat je het er niet bij zitten, een e,mail naar FarSize dan maar. Snel een respons gekregen en vandaag dus weer verder. Het leek makkelijker als we dachten, de info voor het volgende WP werd nu snel ontdekt. Oeps, we hadden weer een probleem! Toch maar wat proberen en, met succes. Ook hier werden we in de gaten gehouden maar we gedroegen ons.
Zo kwam er een eind aan ons avontuur en konden we uiteindelijk het logboek beschrijven.
Dat we genoten hebben mag duidelijk zijn, een Favo is daarom op zijn plaats. Team SieteSinas bedankt voor jullie gezelschap.
TFTC Snerty53