Op de fiets met de zeeuwse meisjes in Rotterdam zuid.

27 mei 2015 - Rotterdam, Nederland

Mijn bijnaam is ondertussen  afslagje gemist, maar omdat het bij een station niet mogelijk was, was het dus hier stationnetje gemist.
Een station te vroeg spong ik op want ik hoorde/zag Rotterdam en was gelijk paraat.
Nou ja dan maar vanaf Blaak op pad, het is niet anders.
Ook hier kon ik makkelijk 2 ov fietsen huren, zodat we onze zoekcirkel wat groter konden maken.

Rona ging op t laatste moment ook nog mee met een vouwfiets dus nu maar kijken wie wat nog kon gebruiken ..
Uiteindelijk hebben we , Rianne, Rona en ik , nog 20 km weggefietst in een middag.

Buffelen was het soms wel, geen versnelling, wind tegen en Erasmusbrug op. Gelukkig was dat aan het einde daarna was het goed rusten in de trein.

We hebben ook nu weer een  stuk of 12 caches gevonden. De mooiste van vandaag was wel het bed en breakfasthotel van Buurman en buurman.

Mooi om te ontdekken was ook het zuiderpark.  Zo n mooie groene strook in de grote stad.